Avārija ir patērētāja viena no nepatīkamākajām situācijām un arī viens no lielākajiem izaicinājumiem tam, kura uzdevums ir tādu radušos avārijas situāciju novērst. Bieži vien šādas situācijas saistītas ar vienkāršu cilvēcisku nezināšanu par pieļaujamajām elektroinstalācijas ekspluatācijas normām vai pat ar tīri sadzīviskām situācijām, kad mēģinot piemēram piekārt gleznu mēs labākajā gadījumā paliekam bez elektroenerģijas kādā telpā, šādos gadījumos avārijas novēršana kļūst par izaicinājumu mēģinot atjaunot elektroinstalācijas pilnīgu funkcionalitāti tajā pat laikā nesabojājot dekoratīvo apdari.
Avārijas situāciju novēršana pasūtītāja izpratnē vienmēr ir dārgs pakalpojums, jo liela daļa patērētā laika tiek veltīta defekta sameklēšanai.